Kedai Facebook-kedai online di dalam facebook sendiri


  Kedai Facebook merupakan aplikasi shopping cart dan checkout yang membolehkan anda mempunyai sebuah kedai online di dalam facebook sendiri. Ianya memudahkan anda dalam melakukan urusniaga di facebook. Ramai di antara kita menjual produk di facebook dengan cara seperti setup fanpage, upload photo ke ruangan photo dan menulis butiran produk serta cara pembayaran di ruangan caption sesuatu photo.

Aplikasi kedai facebook membolehkan pelanggan anda membuat tempahan dengan mudah, hanya pilih produk yang ingin di beli dan add to cart. Anda akan menerima pesanan dengan mudah dan boleh di lihat di ruangan admin yang di sediakan.

Anda boleh lihat dan mempelajarai bagaimana teknik yang di lakukan serta aplikasi yang di gunakan secara percuma.

Bagi mereka yang ingin mendapat lebih informasi iaitu panduan untuk setup kedai facebook, bolehlah memiliki ebook kedai fabebook. Anda akan di ajar secara langkah demi langkah cara-cara untuk membina kedai facebook dengan mudah dan pantas.


Saya telah menilai dan meneliti isi kandungan ebook tersebut dan ianya amat berbaloi untuk di miliki, anda boleh jual produk dropship di Kedai Facebook dengan mudah tanpa anda keluar modal beli produk, tanpa penghantaran dan tanpa simpan stok.

 

Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com | Free Blogger Templates, Wpthemehub created by The Blog Templates