Seni Melambatkan Pancutan.Hot Ebook 2011




Di sini saya sertakan secara detail, apa yang terkandung di dalam e-book “panas” ini:
* Teknik Minda yang akan memastikan “batang” anda akan bertahan lebih lama daripada biasa (kebanyakan orang biasa bertahan selama 15 minit – anda mampu capai 40 minit jika kena pada caranya. Muka surat 6.
* Tahukah anda bahawa cara pernafasan anda boleh memberi kesan kepada ketahanan anda? Lihat muka surat 9 untuk penjelasan lanjut. Jawapannya akan mengejutkan anda.
* Apa yang anda perlu buat kepada isteri anda untuk memastikan dia menggeliat kesedapan bersama anda.
* 3 kawasan sensitif isteri anda yang anda boleh sentuh untuk hubungan intim yang lebih “hot”. Amaran: anda akan menyebabkannya klimaks dengan lebih cepat dan berterima kasih kepada anda!
* Satu kawasan yang akan memastikan si dia memeluk anda kesedapan dan cakap, “I love you” kepada anda – betul tempat ini, anda akan tersenyum melihat kegagahan anda.
* Teknik kuno daripada China yang akan memastikan anda lambat pancut. Teknik ini selalu orang terlepas pandang. Muka surat 15.
* Tempat yang anda boleh suruh isteri anda lakukan sesuatu untuk mendapatkan nikmat yang lebih mendalam.
* 8 posisi seks, dan bagaimana anda boleh menggunakan maklumat ini untuk memastikan kepuasan maksima!
* 10 petua mudah untuk meningkatan prestasi zakar anda! Cukup mudah, tetapi amat hebat kesannya. Muka surat 39.
* Bonus: Bagaimana untuk memanjangkan  zakar anda.
* Nak buah dada pasangan anda lebih besar, caranya mudah sahaja – lihat muka surat 35.
* Apa yang anda tidak patut buat apabila terfikir untuk memakan pil viagra (anda boleh diancam bahaya jika tersalah makan! Muka surat 37)
Anda mungkin dah faham sekarang kenapa e-book ini menjadi pilihan orang ramai untuk membelinya. Ianya penuh dengan tip-tip praktikal yang anda boleh bawa ke katil beberapa minit selepas membacanya!
Rahsia yang didedahkan juga boleh menyebabkan perubahan dramatik dalam hidup anda pada setiap tahap. Bukan sahaja dalam permainan anda dengan pasangan anda, tetapi juga cara anda berfikir, melakukan dan rasa tentang seks itu sendiri – dan yang paling penting, anda mempunyai peluang yang lebih hebat daripada lelaki lain untuk menikmati apa lelaki lain hanya idam-idamkan… iaitu…
.. Cara Yang Terjamin Untuk Mengalami Perasaan Yang Lebih Dalam Dan Lebih Hebat… Dan Kenikmatan Yang Asli Dengan Pasangan Anda!

Testimoni 1
“Saya sering ditanya oleh pelawat laman web info batin. Rata-rata mempunyai masalah pancutan pra matang. Sebenarnya dengan ilmu batin penuh di dada mampu mengatasi masalah pancutan pra matang. Ebook Seni Melambatkan Pancutan sudah cukup dan mampu mengatasi masalah tersebut sekiranya ia benar-benar di praktikkan dan diamalkan.
Isi kandungan ebook tersebut juga jelas disertai dengan gambarajah dan penerangan yang mudah difahami. Jika malu bertanya dan bimbang diketahui rakan bahawa kita sering kalah di ranjang, maka inilah jawapannya. Miliki dan praktikan ilmu dalam ebook ini sekarang
- Sham

Testimoni 2
Saya telah mendirikan rumah tangga hampir 10 tahun. Pada awal perkahwinan, memang ada sedikit pra-matang…orang baru kahwinlah katakan he he he… Walau bagaimana pun perkara tersebut dapat saya atasi dlm masa yg singkat. Bagaimana cara saya mengatasinya?
Hmmm… membaca ebook ini seolah-olah menceritakan keadaan masa saya awal-awal berkahwin dulu…Alhamdulillah saya tidak lagi menghadapi masalah ini. Ada 6 cara melambatkan pancutan…4 cara sahaja sudah cukup utk saya bertahan purata 40 minit…
dan saya akan cuba 2 lagi cara yg belum saya praktikan.
Oh ya,dlm ebook ini juga ditunjukkan 8 posisi yg praktikal..kerana kalau anda dapat bertahan 40 minit..tak syoklah kalau cuma guna satu posisi sahaja…kepelbagaian posisi akan menjadikan aktiviti seks anda lebih ceria… dan anda tidak sabar utk menunggu “jadual” seterusnya…
- Mr X

Bukankah seronok kalau pasangan anda kata, “eh, abang lainlah hari ini” atau berkata “kuatnya abang hari ini”?. Jika itu yang anda mahukan, e-book ini seharusnya menjadi milik anda. Ianya pendek, padat dan hanya mempunyai 39 muka surat. Ianya penuh dengan tip-tip praktikal yang anda boleh lakukan bersama si dia dan yang pasti, salah satu teknik ini akan menyebabkan si dia klimaks dengan lebih hebat.

Klik disini untuk mendapatkannya sekarang

 

Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com | Free Blogger Templates, Wpthemehub created by The Blog Templates